Jamen godnatt då...eller hur! Herregud, ja...

img_2462 (MMS)

Jamen godnatt då...eller hur! Herregud, jag gick och la mig för över en timma sen, men har ändå inte lyckats somna. Chrille somnade på två röda vilket jag också trodde att jag skulle göra för jag var/är  ju trött! MEN, jag kan inte sova!! Har för mycket i huvudet just nu och då är det ju klart att jag inte kan sova. Många beslut som ska fattas och tas... MEN, det löser ju sig alltid tillslut iaf. Jag ska lyssna till hjärtat... Inskolningen har gått bra, ända tills igår då Lill kräktes när vi kom hem från dagis, två gånger. Idag trodde vi att hon var frisk, men nej, hon kastade upp två gånger även idag. Imorgon blir det således inte heller ngn inskolning. Vi fortsätter på måndag pigga? och glada istället! Nu ska jag räkna får... Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0