Tv

Oj så många bra program det börjar på tv nu när hösten är här. Jag vet dock inte om det är bra eller dåligt. Det är ju bra eftersom att man spenderar, ja man har ju faktiskt mera tid, inomhus och just framför tvn på kvällarna. Det dåliga kanske just är att man så lätt fastnar i olika serier man bara måste följa. Men det är ju faktiskt mest bra tycker jag, jo efter en hel sommar med bara skit på tvn på kvällarna så är det ju lite småmysigt att längta efter olika serier!

Alla kids sover sedan 20 min tillbaks så jag har placerat mig i ena hörnet på soffan och min man på andra sidan. Jag slösurfar och Chrill kikar Robinson. Jag kikar ju lite jag också men nu är det ju inte så bra utan det blir ju bättre när de slagits ihop och så.

Imorgon är det fredag! Jag tänkte ta en prommis på morgonen efte lämning och sen tänkte jag gå ner till stan för att kika lite i affärer. Första stoppet blir just affären. Jag behöver nämligen hitta något schysst att ha på mig då vi, jag och Chrill, ska på trettioårsfest i Stockholm snart.

Sen behöver jag köpa hårfärg också. Först tänkte jag gå till frissan och färga men det är ju så satans dyrt! Så jag snålar och färgar hemma istället! Vet dock inte vilken färg jag ska färga. Är sugen på lite rött/orange, men det blir nog brunt...tråk tråk!

Jaja, nu ska kika hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0