Nytt år med nya utmaningar!

Och så var jag igång! Igång med min nya livsstil, ja den som betyder att jag ska motinera och äta bra. Nu är jag less på att vara en tjockis. Jag vill komma tillbaks till den storleken jag hade innan jag blev preggo med Lill! Jag har därför startat en ny blogg, en hemlig sådan. Den är till för mig och min resa mot min normala storlek. Med andra ord en ganska tråkig blogg för alla andra men en bra och peppande för mig! Idag har jag gjort mitt andra inlägg och därmed gjort en "invägning",spännande. I nuläget ligger jag på 80 pannor och ska ner till 65. Men jag har ju gjort det förr så nog ska jag klara det även denna gång!

Nu såhär på kvällskvisten har vi äntligen fått fingrarna ur och skickat in en bild till tidningen!

Eftersom att Lill somnade tidigt, runt 19, är det bäst att jag också lägger mig nu. Hon lär ju vakna runt 7 imorgonbitti och då måste jag ju vara pigg!

Imorgon är det dagis för kidsen och bebisfika för mig och Lill.

Nattis!

Kommentarer
Postat av: Mommo

Lycka till,jag försöker jag med.Så förvänta er inge gott kaffebröd när ni hälsar på.

2011-01-04 @ 09:30:54
Postat av: Annelie

Då vet jag vem jag ska be om råd när det är dags för gravidkilona att försvinna.=)



Lycka till i kampen mot kilona!! You can do it!!=)

2011-01-04 @ 11:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0