Trött

Nu har jag precis käkat lunch så jag slog ner min stora rumpa här, framför datorn en stund. Lill ligger och sover och det förstår jag det! Ja, hon höll nämligen mig vaken mellan 04-06 imorse...jäkla unge, jag fattar liksom inte varför hon tycker att jag också ska var vaken och lika pigg som hon är då? Näe fy tusan för det! Nu är hon iof  trött och sover och det är ju klart eftersom att vi varit på babysång nu på förmiddagen. Det är andra gången vi går och det är så trevligt så! Jag bjöd på fika idag så nu slipper jag tänka på det också, ja det var lika bra att få det "gjort" så kan jag tänka på annat istället, typ mina tre barn...

Jag känner att jag egentligen också borde gå och sussa en stund men jag har inte ro i kroppen till det. Tror att jag tar och plockar och slänger i en tvätt istället, ja och kanske tar och förbereder kvällens middag. Igår åt vi fisk och idag tror jag att det blir korv till mannen och kidsen och något annat till mig. Min nya favvo är helt klart stekt vitkål. Jag verkligen älskar det och har ätit det till lunch och middag dom senaste dagarna, intresseklubben antecknar....

Tänk att Lill snart är 5 månader, det är ju inte klokt alltså!

Här är en bild på Love då han var 5 månader.

Här är Love 5 månader och visst är han och Lill lika varandra!

Här är Lykke 5 eller 6 månader:



Nu vaknade Lill så nu är det käk som gäller!

hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0