Hujedamig!

Ock så kom den här dagen. Dagen då våra grannar och schyssta kompisar åkte iväg. Iväg för att semstera lite. Semestra lite i sex långa veckor, SEX veckor! Hur tråkigt kommer jag att ha om jag redan saknar dom nu? Jaja, jag har iaf kommit på den briljanta idén hur jag ska fördriva tiden. Löpband. Japp, jag kommer ikväll att införskaffa ett löpband som kommer att hålla mig sysselsatt under dessa veckor. Så fort jag får tråkigt så snörar jag på mig skorna och kör ett pass! Hur smart är inte det liksom?! Jag kommer således att få göra några pass om dagen alltså och mot slutet så kanske jag kommer att springa konstant....

Ikväll fotar jag en "förebild" och om sex veckor en "efterbild", KUL ju!

Nu ska jag ta och dammsuga innan Lillsan vaknar och vill ha käk. Btw, imorgon är det dags för hennes andra vaccinationsspruta samt väga och mäta. Jag skulle tippa på att hon väger runt 8 nu, iaf 7500g för hon känns så himla tung.

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0