Bokat

Ja, 2011 är ju det året som jag fyller 30 år...herregud, 30 år! Jag känner mig inte som 30, hur nu det ska kännas,  snarare 25 eller kanske till och med 23, och det är väl bra? Jag har iaf fått frågan om vad jag önskar mig i present. Det självklara svaret har varit barnvakt. Ja, jag önskar mig barnvakt så att jag och Christian kan få hitta på något, vuxet, tillsammans och utan våra fina barn. Därför, har nu min mor & far givit mig pengar till en resa samt lovat att ta barnen, iaf Lill och Lykke, ja Love ska få sova hos sin farmor och farfar.

Jag och Christian har således suttit och kikat på några alternativa resor. Tillslut bestämde vi oss för att åka till London. Så i slutet på maj lämnar vi ungarna och drar iväg på en tredagars till London och gissa om vi längtar! Tänk att få åka iväg, bara vi, och sova på hotell, käka hotellfrulle, strosa, shoppa, tjusas och bara rå om varandra!

London, here we come!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ni värda, Kattis! Det är inte långt kvar till den stora dagen:) kram Emma

2011-02-09 @ 08:37:32
Postat av: Carro

Åh va underbart!! Och precis som Emma säger, ni är SÅ värda det!! Kram!!

2011-02-09 @ 13:21:43
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad härligt!!! :-)

2011-02-09 @ 22:53:59
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0