Trött fast ändå inte...

Jag är trött men ändå inte, förstår ni hur jag menar då? Jag ligger iaf brevid en tjej som verkar sova ganska djupt. Hon andas tungt och hon är så fin så fin. Tänk vilken liten olycksfågel hon är alltså. Just nu vet vi inte så mycket. Hon har fortfarande feber och hon hade en sänka på 95 och den ska ligga på 5 i vanliga fall och detta tyder på att något är fel, ja det ser man ju när man ser knölen också såklart. Jag tycker mig nästan se att den har växt och blivit lite större nu. Men iaf, de har tagit några odlingar från nästan och halsen också och imorgon väntar fler undersökningar. Det kanske blir både ultraljud och röntgen. De har även börjat ge henne antibiotika, ett med brett spektrum, intrevenöst ihopp om att det är bakterier och inte ett virus som orsakar knölen. Åh, man hoppas ju att går över snart för det är inte roligt att se henne ha så ont och så vill vi ju hem och "jula" lite också!

Nu ska jag sova, eller försöka iaf!

Natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0