Trött, tröttare, Katarina

Alltså jag förstår inte men jag är så sjukt trött!

Inatt har jag dock fått sova supermycket. Jag ammande Lill klockan 21. Jag gick och la mig och sov lite efter 21:30 och fick sova ända till 03 för då ville hon käka igen. Jag gav henne käk och sen fick hon ligga med mig och sova. Hon somnade inte alls på en gång, eller så gjorde hon det men jag trodde att hon var vaken, eftersom att hon hostade och snorade så mycket. För precis så har hon gjort nu också, ja alltså hostat och snorat, så jag har varit och kollat om hon varit vaken och skulle vilja komma upp men då har hon legat och sovit så skönt så. Iaf. Efter amningen vid 03 sov vi till 08 så jag borde ju verkligen inte vara trött, men jag är det iaf! Jag förstår inte?! Jag käkar ju till och med mina vitaminer...och vädret är ju superfint för annars brukar man ju kunna bli trött om det är ett sånt där gråväder. På promenad har vi också varit så jag borde ju faktiskt bli pigg av friskluften också...

Kanske, kanske är det så att jag samlar på mig all energi och sömn som jag kan få nu när Christian är hemma för när han väl åker till Malmö så kommer jag ju inte alls få sova lika mycket och det kommer ju att vara full rulle i minst 7 dagar för min skull då...kan det vara så månne....nåja, vi säger väl det..

Så, nu är jag för trött för att skriva mer så jag lägger mig, eller jag ligger ju redan, och vilar lite till.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars liten! Vilgot är ju också förkyld, så jobbigt för de små :-(

2010-09-29 @ 20:30:43
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0