Slutbesiktning - check! Jag och Lill lämnd...

img_6807 (MMS)

Slutbesiktning - check! Jag och Lill lämnde av christian, Love och Lykke på norraberget imorse för att sedan brumma vidare till sjukhuset för det sista återbesöket. Det gick toppen och hon är ju ett A-barn, såklart! Hon hade även ökat i vikt, nu väger hon 4390, så amningen funkar finfint! När vi var färdiga på sjukhuset åkte vi och hämtade upp resten av familjen och de var alla väldigt blöta efter en redig regnskur! Jag ska skriva om dagen då Lill kom men jag sitter aldrig vid datorn nu, det blir mest mobilbloggande, så  så fort jag har några minuter över ska jag sätta mig vid datorn och plinka ner historien. Hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0