Joråsåatt...

Bebisen befinner sig fortfarande inne i min mage. Som det känns nu så kommer den verkligen aldrig att komma ut. Det är så lungt i magen och jag har inga jobbiga förvärkar/sammandragningar som visar att det kan vara på g. Så vad gör jag? Jo, jag gillar läget och njuter av att få sova gott på nätterna, för det gör jag. Jag sover som en stock och så här gott har jag inte sovit under hela graviditeten. Jag njuter även av att få lite ensamtid. Det är så skönt att lämna barnen på dagis, missförstå mig rätt, åka hem och bara vara. Jag tycker att jag kan få unna mig detta för jag vet, jag vet att så fort bebisen kommit så blir det ändring på allt detta.

/ Katarina 29 år, höggravid och livsnjutare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0