Inte för finkänsliga kanske...

Okej, här händer det grejjer! Jag tror, vet, att S-proppen ha börjat släppa. Detta betyder ju att det verkligen kommer att komma en bebis snart, iof kan det ju dröja flera dagar/veckor, men äntligen händer det ju lite iaf!

Christian knäppte kort på mig igår för han var så bombsäker på att det skulle sätta igång på natten. Men icke, jag sov och sov och sov...Jag känner mig ovanligt pigg och utvilad idag så jag är absolut redo att föda barn! Jag skulle typ helst vilja att det satte igång nu och inte på natten, ja det blir ju liksom mycket smidigare att ringa in barnvakt som kan hämta ungarna på dagis osv....men när det väl händer så löser det sig ju alltid!

Det gick iaf toppen på Loves 3:års kontroll igår! Han svarade på alla frågor med bravur och Bvc-sköterskan tyckte att Love var väldigt duktig och framförallt väldigt tidig som redan lärt sig cykla utan stödhjul! Kan ju säga att både jag och Christian växte några centimeter då... Love väger nu 14.9kg och är 102,5cm lång. Han följer sin kurva fint både på längden och vikten. På viktkurvan har han till och med hoppat upp ett snäpp på.

Lykke fick sin spruta i armen och även det gick bra. Hon grät lite men efter en lugnande kram från Love så kändes det mycket bättre sen!

Nu ska jag ta en rajd med dammsugaren för att sedan koka lite mer äppelmos av äpplena vi fått av min farmor.

Hipp hipp!

2 dagar kvar....

Kommentarer
Postat av: Josefin

Heja heja!!!

2010-09-01 @ 10:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0