Dejt

Jag slängde på mig klädrna och gick, japp gick ner till stan idag. Där blev det en lunchdejt med finaste Carro och hennes Esther! Det var så mysigt, vi satt ute i solen och åt sushi, japp, sushi idag igen och det var verkligen supergott!

Efter lunchen strosade vi på stan och jag har nu äntligen fått fingrarna ur och köpt ett nytt regnskydd till vår dubbelvagn. Jag köpte även en pyjamas till Love och en korsett till mig själv. Jag har tänkt att jag ska börja använda den så fort jag har ploppat ut bebben. Jag tror att det kan vara ganska skönt för magen och ryggen om man har en sån, ja för hållningen liksom. Den var dessutom på rea så då kunde jag ju inte motstå.

Nu har vi hämtat hem barnen från dagis och det hade gått superbra för Love idag, såå skönt att höra! Nu sitter de ute och käkar mellis med Christian. De skulle vara ute och leka tills det är dags för middag. Jag tänkte ladda mina batterier med korvstroganof och ris idag, mummas!

Nu ska jag lägga mig och vila lite!

Jo, jag måste ju bara säga att jag har världens bästa man alltså! Han hade visst köpt en present till mig idag, yes han hade köpt en sodastreamer, soo nice! Nu blir det till att dricka sticksvatten, när bebben kommit, istället för läsk. Japp, jag ska bli fit fit fit for figth (igen)!

haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0