Brrr

Alltså det har blivit väldigt kallt och höstlikt ute nu. Vi åkte bort till Christians föräldrar för att fixa lite grejjer och då passade vi på att vara ute i några timmar. På slutet alldeles innan vi skulle åka hem blev det riktigt kallt. Jag började frysa som bara den och Lykkes händer var som små isbitar och då hade hon ändå på sig mycket kläder, så man kan väl säga att hösten är här nu.

Nu kikar jag tv och slösurfar lite. Jag funderar på om jag ska ta och åka till affären och handla något gott...ja, jag vet men jag är såå sugen! När man är gravid så är ju faktiskt det enda nöje man har, att äta goda saker...och snart är jag ju inte det längre och då kan jag ju inte hålla på såhär hela tiden. Näe, då är det strikta regler som gäller! Så ja, jag hämtar skorna och brummar iväg till affären!

Ingen bebis så långt ögat kan nå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0