Rävsovarn! Tänk att en sån söt liten tjej ...

img_6807 (MMS)

Rävsovarn! Tänk att en sån söt liten tjej kan skrika så mycket. Inatt skrek hon mellan 03-06. Detta ledde till att hon väckte Lykke så hon var vaken med mig mellan 03-04. Sen runt 05-snåret väckte hon Love som absolut inte kunde somna om så han var en trött kille på dagis idag. Han somnade således i bilen på väg ut till mina föräldrar. Själv ligger jag ännu fler minustimmar på sömnkontot nu och många tårar fattigare... men efter jag lämnat av kidsen på dagis åkte jag och Lill hem för att sova lite. Så i två hela timmar fick jag sova innan hon satte igång igen... nu ligger hon här i min famn och rävsover. Love och Lykke stannade kvar hos mina föräldrar. Jag unnar dom verkligen en hel nattsömn utan att behöva bli väckt av en skrikande Lill. På fredag hoppas vi att christian får komma hem dvs om inget annat skit dyker upp...så jag vågar inte riktigt hoppas på något längre för få blir jag bara ledsen och besviken. Näe nu ska jag försöka lägga ner Lill för att sedan krypa ner i sängen själv! Natta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0