Lill sussar sött i soffan hos min farmor o...

img_6807 (MMS)

Lill sussar sött i soffan hos min farmor och farfar. Christian har ännu inte kommit hem. Först fick han bakterier och sen fick han en blödning där de opererat. Igår verkade allt ha stabiliserat sig och han skulle troligtvis ha fått åka hem på onsdag. Men, inatt fick han över 40 graders feber och frossa...så nu vet vi inte när han få komma hem. Usch vad vi längtar efter honom nu! Annars är allt som vanligt. Lill skriker på kvällen och är vaken mellan 4-6 på morgonen och har jag otur vaknar även dom andra barnen då...men jag passar på att sova lunch med Lill och Lykke och då blir jag ju piggare!  Sova får man göra i graven! Hepp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin hon är! Hoppas mannen kryar på sig snabbt och får komma hem snart. Vi kan väl skjuta på fikat framåt nästa vecka kanske? Kram!

2010-10-12 @ 14:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0