Torsdag

Lill är nybadad. Christian har gått med barnen till dagis och jag sitter här i nattlinne och ska försöka snabbskriva ett litet inlägg. Ja, jag fått lite blogglust igen så det är väl lika bra att passa på att skriva då!

Eftersom att snön ligger kvar och det är sådär lagomt kallt fick barnen åka snowracern till dagis! Det är iof inte så kul att åka dit eftersom att det är uppförs hela vägen men det är ju bra träning för den som drar...

Nu ser jag visst att Chrill är tillbaks och på väg till tvättstugan. Japp, vi bokade den imorse eftersom vi har bäddat rent i alla sängarna och inte har lust att hänga lakan i hela lägenheten...

Dagens planer är att åka till BVC med Lill. Idag är det hennes första läkarkontroll samt mätning och vägning som står på schemat. Sen åker vi nog förbi affären Peekaboo och köper overallen till Lill och ja, det blir den på bilden som jag visade!

Eftersom att våra grannar fick barn för sisådär 4 dagar sen drar vi nog förbi dom en sväng och snusar lite! Jag var faktiskt in en sväng igårkväll, då barnens somnat, och tjuvsnusade lite och han luktade så himlans gott! Herregud, tänk att Lill var sådär liten för bara två månader sen, tiden går verkligen såå fort!

Näe, dags att klä på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0