Grattis Lykke!

Vår fina flicka fyller två år idag och det ska vi minsann fira! Släkten kommer i eftermiddag så idag har jag städat och bakat tårta.

Nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå så jag och Lill får åka och hämta hem ungarna från dagis.

Lill har inte gjort många knop idag, har mest bara sovit och de få gånger hon vaknat var det för att hennes lilla magen varit hungrig...men jag klagar inte över en sovande bebis, näerå, då får jag ju mer gjort!

Imorse klockan sju tände vi ljusen och började sjunga för vår Lykke, ja eller nästan alla...Love hade fullt sjå med att beklaga sig över att han också ville ha presenter...därför är det så kul att vi filmar för tänk när Love och Lykke kikar på filmen när de är äldre.De kommer ju skratta ihjäl sig över Loves grin!

Lykke vaknade iaf snabbt till, blåste ut ljusen och började öppna paketen. Snäll som hon är lät hon även Love hjälpa till att öppna. Hon blev iaf väldigt glad över alla presenterna och ville såklart upp och leka med de på en gång. Så vi fortsatte firandet vid frukostbordet, det blev dock inte så mycket frulle utan destomera lek...men vad gör väl det, man fyller ju bara år en gång per år!


Vår fina fina Lykke Livia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0