Lördagsgodis

Det första Love frågade när han vaknade var om det var lördag idag? Ja, svarade jag och han sken upp som en sol och sa -Ja, då får man köpa lördagsgodis! Och nu, några timmar senare, ångrar jag nästan att jag sa att det var lördag för det är ett väldans tjat om att vi ska åka och köpa lördagsgodis nu....

Chrill jobbar idag så jag och barnen har inget speciellt inplanerat. Jo, visst ska vi gå och köpa lördagsgodis men jag skulle liksom vilja hitta på något annat skoj också. Men som det ser ut nu så får det nog bli en prommis ner till stan för att uppfylla Loves önskan om lördagsgodis samt för att inhandla ett par allvädersstövlar till Lykke. Tänk att hon också snart ska börja på dagis, vår lilla tjej....fast hon är ju inte så liten längre.

Äh, jag tror att jag ska ta och tvätta lite, har ju haft vår tvättmaskin fyllde med kläder sen några dagar tillbaks men har dock aldrig lyckas sätta igång den....men nu så!

Det verkar även som att vädret blir soft idag, 6 grader varmt läste jag i tidningen så en tur ut till mor och far skulle inte heller skada....nåja, vi får väl se hur dagen ter sig...

hepp hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0