Iphone-pics


I Söndags åkte vi till drakborgen och roade oss. Love tyckte att det var skoj att klättra!

Lykke tyckte att det var superskoj att åka kana!


Drakborgen är verkligen ett bra sömnmedel....




Vår lilla brandtjej grejjar på ute hos farmor och farfar.






Lykke plockar blommor.




Lykke mular jordgubbar hos min farmor och farfar.

Nu är vi ute och leker och fikar

När solen visade sig blev det varmt och då åkte hatten, jackan och skorna av!

Idag skippade vi stan och åkte och hälsade på hos min farmor och farfar istället. Vi hade det supermysigt. Vi käkade pölsa och pärer till lunch, mumma! Sen somnade Lykke och sussade i vagnen några timmar varpå vi satt i utemöbeln och solade och fikade lite. När Lykke vaknat käkade vi jordgubbar, drack kaffe och lekte lite. Sen var klockan mycket och vi åkte hem till Chrill och Love.

När Chrille åkt iväg för nattjobb kikade vi på lite barntv och sen blev det bad för barnen och herregud vad de härjade! Efter bad och lite mer mys blev det saga och välling i sängen. Jag har, efter att barnen somnat,  bara legat i soffan och myst men nu börjar jag bli trött så jag ska nog gå och knoppa jag med. Men först funderar jag på om jag ska ta och måla mina naglar och tånaglar.....

Snart är det midsommar och det firar vi, som vanligt, hos mina föräldrar med mat och ett besök i Ånäsparken för att dansa runt stången, jag hoppas att vädergudarna är med oss bara.....

Äh, nu orkar jag inger mer...

NATTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0