Hormoner

Jag vet inte hur många inlägg om hormoner jag skrivit under alla dessa bloggår, jag har ju som sagt varit gravid tre gånger....och det är alltid likadant. Känslor som flödar och tårar som rinner....jag är inne i en sån period nu, kan plötsligt bara börja gråta över allt och ingenting! Det kanske hänger ihop med att jag sover dåligt på nätterna också, men ändå, det är mycket hormoner i min, stora, kropp just nu!

Det regnar idag, tråkigt då jag gärna hade gått på en prommis runt sidsjön, grillat och solat lite...nu får vi hitta på andra saker istället. Jag skulle, jag vet att Christian blir tokig på mig snart, behöva rensa min garderob. Ja, plocka bort sånt som är för litet och in med gravidplaggen, som nu ligger på golvet utanför garderoben....men, varför alltid dessa men, jag orkar inte, vill inte, är inte sugen...därför att det är ju såååå tråkigt!! MEN jag borde....så jag kanske överraskar honom med att göra det idag då!

Usch och fy och blä....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0