Halsbränna och knasiga nätter

Jag har det jobbigt just nu. Jag lider av en sjuklig halsbränna och det är minsann inte roligt. Sover dåligt gör jag också, jag hittar liksom aldrig någon skön ställning att sova på. Jag ska väl egentligen inte klaga men gör det iaf....det är ju inte så långt kvar....

Magen växer och den är riktigt högt uppe nu och det förklarar ju halsbrännan för tänk hur det måste se ut bland alla mina organ, väldigt ihoptryckt.

Nu ligger jag i soffan och softar, Chrill kikar VM och Lykkeplutt sover. Jag tror dock att jag ska ta och väcka henne snart då hon nästan sovit i tre timmar....men men, hon behöver kanske sova.

När vi har hämtat Love från dagis, käkat middag och gjort oss i ordning, drar vi till min bror och fikar. Han fyller nämligen 32år idag!

Jo, igår var vi på utvecklingssamtal, kors i taket, för Love. Det gick jättebra och det var bara positiva saker om vår älskade Love! Jag och Christian är väldigt stolta!

Svammel svammel....hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0