Godmorgon!

Jag och Lykke softar i soffan. Vi har precis tagit ett bad tillsammans, det var mycket mysigt. Det värsta är att så här i efterhand är jag så fruktansvärt varm i hela kroppen.

Vi ligger här, jag surfar och Lykke glor på Nicke som för tillfället är hennes favvo och jag kikar mycket hellre på Nicke än på Teletubbies. Vi ligger här för att fördriva tiden lite, ja när klockan slår kvart i tio sitter vi i blien på väg till Birsta C då jag verkligen måste lämna tillbaks grejjerna idag! Kanske blir det en billig lunch på IKEA också, men vi får se hur länge vi stannar. Jag är lite småsugen på att åka och fika hos min farmor och farfar också....men vi får se.

Annars så sparkas det i magen och jag växer på bredden, alltså är precis allt som det ska vara!

Nu ska vi ta och käka en liten frukt tror jag.

Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0