Cykeltur

När vi vinkat av Chrill, ja han jobbar i natt, så packade vi, jag och barnen, in oss i bilen och brummade bort till mamma och pappa. Där stoppade jag Lykke i cykelstolen bak på mammas cykel och Love tog sin cykel och så cyklade vi en sväng. Vi stannade även till vid skolan för att leka av oss, ja jag menar barnen, i lekparken. Love är så duktig och han har verkligen en sån vilja, kraft och kondition! Han cyklade för brinnande livet och klagade inte en endaste gång, min duktiga kille!

När vi väl lekt av oss och cyklat hem så bjöd mamma på fika och jordgubbar. Vi hängde lös och barnen lekte loss, de hoppade studsmatta, jagade varandra osv, så när vi väl kom hem behövde jag bara tvätta de, sätta på pyjamaser och lägga de varpå de sov efter några minuter, huur nice som helst!

Jag har ikväll softat framför tv:n med lite polly och ett glas mjölk, mumma! Men det är ju inte så bra att käka choklad när jag har jordens halsbränna, jag hittade dock några tabletter som jag hade sparat sen jag var gravid med Lykke, och tro det eller ej så fungerar de faktiskt!

Ja, nu ska jag borsta gaddarna och lägga mig och läsa en stund tror jag. Jag måste även säga att jag diggar vädret som är nu, svalare och luften är inte fuktig och kvav längre vilket medför att jag sover, iaf natten som var, som en prinsessa!

Nu, mot badrummet!

Jo, 42 dagar kvar och imorgon går jag in i vecka 35!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0