39 dagar

Alltså fatta hur få dagar det är kvar innan bebisen kommer!! 39 dagar plus minus 14 dagar då, det är ju helt gaalet! Häromkvällen hade jag sjukt många sammandragningar och värsta trycket neråt och detta fick mig då att inse att jag faktiskt ska föda fram bebben snart....kul, nja men ack så spännande! Undra hur och när det kommer att starta? Men det som jag tänker mest på nu är om det är en pojke eller flicka som bor i magen. Vad tror ni?

Igår på förmiddagen var jag, Lykke och mamma på Birsta en sväng. Jag ville köpa några omlottsbodys till bebben, men det var i princip omöjligt då det antingen var ett set om rosa eller ett set om blått, ja okej det fanns väl några neutrala som var i fula gula eller beiga färger så jag skippade det, jag får väl helt enkelt vänta med att köpa tills bebben tittat ut. Vi har ju såklart kvar omlottsbodys från Love och Lykke, men det är ju alltid mysigt med ngt nytt! Jag vill absolut ha fler omlottsbodys för fatta vad skönt det är att ej behöva dra bodyn över huvudet på nyfödingen! Jag köpte iaf ett set om två byxor, ett par med röda hjärtan och ett par helvita, från H&M. Det jag skulle vilja ha är några helt vita omlottsbodys också, men kunde ej hitta några i rätt storlek, typ 56.

Näe, nu ska jag mysa med min man som nu har frivecka!

Hajk hajk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0