Då tiden inte räcker till....

Bloggsuget finns där men inte tiden....förstår egentligen inte varför jag inte gått och lagt mig än, jag har ju tenta imorgon. När Christian var som sämst hoppade jag över Mikrobiologitentan så det är den som jag ska göra imorgonbitti. Det känns väl sådär om jag ska erkänna, har inte alls pluggat så mycket som jag borde ha gjort, men jag chansar och går dit och ser om jag kan skrapa ihop till ett E. Och vadå, om jag inte klarar den så får jag väl göra om den då!

Igår blev Christian inlagd igen....usch vad jag saknar honom! Jag hade nästan glömt bort hur jobbigt och tråkigt det var då han var borta den där månaden han låg inne på sjukhuset förra gången. Tror jag ska smygbe till gud att han kommer hem snart igen!

Jag har nu bestämt mig. Det blir studier på 100%. Förra veckan hade jag bestämt mig för att plugga 50% och vara mammaledig de resterande 50% men nu kör jag på, fullt ös bara! Det känns otroligt bra då vi precis har börjat en ny kurs som verkar vara väldigt rolig. Sen är det ju fem veckors praktik den här terminen också, jippi!

Härligast är nog att jag kommer att vara mammaledig hela sommaren. Jag ska bara mysa, leka och bada med mina barn och man såklart! För att till hösten skola in Lykke på dagis och jag hoppas verkligen att hon får plats på samma dagis som Love. Jag snackade med hon som fixar platserna och hon berättade att det är fyra barn ( alltså syskon till barn som redan går där, de har syskonförtur) före Lykke, men vi får reda på det i maj så jag ska nog passa på att be om det också!

Näe, jag ska nog natta kudden brevid en sovandes Love, som tar alla chanser i världen att sova, i vår säng då Christian är borta. Jag tycker bara att det är mysigt jag!

Klockan nio sitter jag och skriver tenta så håll tummarna för mig!

Tänkte att jag skulle visa lite bilder på hur stor Lykke blivit också men jag orkar inte vänta på att de ska laddas upp, tar ju sån tid ju!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0