Orolig natt

En orolig liten dam har bökat och haft sig i stort sett hela natten. Vi hade det lite på känn igår och visste nästan alldeles säkert att hon skulle få feber. Allt dett pga att hon igår fick sitt 12-månaders vaccin. Förra gången vi var på BVC för att ge henne den sprutan fick hon svinissprutan istället. Jag fick till och med ringa och fråga om hon glömt bort Lykkes 12-månaders spruta. Till svar fick jag såklart att de inte glömt det men hade jag inte ringt hade hon ännu inte fått den.....

Hon hade feber imorse, tog aldrig någon temp utan gav henne en alvedon rakt av och nu är hon som sitt vanliga jag igen!

Solen skiner ute men det är återigen ganska kallt iaf nu men det kanske blir varmare under dagen. Det skulle ju vara mysigt att ge sig ut på en sparkrunda igen!

Lykkes favvosyssla nu är att dra mig och Love i håret....kul tycker hon men inte jag och Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0