Hostig

Love har nu smittat både mig och Lykke, men det är nog snäppet värre för Lykke som kraxar så mycket att hon nästan inte kan sova. Hon kunde iaf inte sova lunch då hon hela tiden hostade. Nu sover hon dock och det är, peppar peppar, faktiskt tyst i sovrummet. Jag håller verkligen tummarnan för att vi/hon får en behaglig natt.

Imorgon är det torsdag och jag börjar 13:15. Det kommer nog att bli lite stressigt och jag kan tänkas komma några minuter försent då min mor, som ska barnvakta barnen, inte slutar förrens 13, men men, man får göra så gott det går liksom! Men jag hoppas att det inte blir alltför sen då jag har muntlig examination i utvecklingspsykologi....

Nu tänkte faktiskt jag och min man gå och lägga oss, jag tror att jag behöver mycket sömn för att bota min rinniga näsa och hostiga hosta.

Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0