Förberedelser

Här sitter jag och förbereder mig inför den muntilga examinationen som äger rum 13:15. Jag ser inte alls fram emot den, det är ju såå tråkigt! Men det ska bli skönt när det är gjort!

Medans jag väntar på att lunchen blir klar passar jag på att bjussa på lite bilder på våra skönheter, det var ju en evighet sen!

Så den senaste tiden har vi:



Ätit blåbär!



Gjort roliga grimaser!


Ätit chokladpudding hos mormor och morfar!



Varit ute och lekt i snön!



Åkt spark!


Provat mössor!

Nu är klockan kvart i tolv, vi har ätit lunch och jag har nyss gjort ett litet försök att få de att sova men det var förgäves, så jag får väl börja klä på barnen då. De somnar väl i bilen på väg hem till mor och far istället!

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0