Alla sova....

Eftersom att alla, Love, Lykke och Christian, ligger och sover, de har snart sovit i två timmar, passade jag på att kika på det sista avsnittet av Solsidan. Alltså jag tycker att det är så sjukt bra, längtar tills fredag då man kan se nästa avsnitt!

Idag har jag varit på skolan dock bara till 12, känns lite meningslöst att gå dit och bara vara där i några timmar för att sedan gå hem....lat?! japp idag iaf.... På vägen hem köpte jag med mig en tidning och en godsak och nu, flera timmar, senare har jag hunnit med att läsa tidningen, äta godsaken samt kikat på Solsidan, kanske är det dags att väcka mina fina snart, jag menar de måste ju komma i säng ikväll också.

Love har varit hemma från dagis idag igen, han är fortfarande lite hostig men mycket bättre så det blir nog dagis för honom imorgon. Jag och Lykke hittar väl på något annat skoj, någon som vill leka/fika med oss imorgon?

Näe, jag ska väl börja med middagen, idag blir det bakpotatis till de vuxna och carbonara till de små...skynda på skynda på för nu ska karusellen gå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0