Tomteverkstad

Här råder det tomteverkstad. Jag håller nämligen på att slå in alla julklappar och det är riktigt roligt faktiskt. Jag börjar få mer och mer julfeeling nu. Jag längtar såå mycket till julaftonsmorgon då Love och Lykke vaknar och ser att jultomten varit här med klappar! Allt ska såklart filmas och jag tror att vi får räkna med att stiga upp runt 05 eller 06 den morgonen...

Nu har jag precis käkat lunch och den satt fint som snus kan jag lova! Lill sussar lunch men jag ska nog väcka henne om en timma, ja jag ska ju hämta kidsen klockan 14 och det är så taskigt mot henne om hon precis vaknat då och ska behöva ligga i vagnen en timma till....då kan det nog bli ganska mycket klagosång från hennes sida....

Åh, nu ser jag ju att det faktist har SLUTAT att snöa! Jihoo! Då kanske jag snart kan gå på de översnöade torottoarerna då...som det är nu får jag gå med barnvagnen PÅ VÄGEN och det gillas absolut inte av varken mig eller bilförarna som verkligen MARKERAR genom att köra SÅ NÄRA mig som dom kan. Ja, dom tycker tydligen att jag ska PULSA i snön med vagnen och snowracern på den obefintliga trottoaren. IDIOTER!!

Imorgon är det barnens sista dag på dagis innan julledigheten. Det firar vi med att åka och klippa oss på salong Kovland! Jag älskar verkligen den frissan! För det första så är inredningen densamma som när jag var liten, alltså 29år sen. För det andra så är dom billig och det blir alltid ett schysst resultat, jo visst måste man leda dom in på rätt spår ibland men så är det väl det ända och så finns det leksaker där som barnen kan leka med när den andra klipps. Ja, I LOVE Salong Kovland helt enkelt!

Dags att skriva på alla klapparna!

Hajk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0