Hallå?!

Ja, vad sjutton gör jag uppe nu? Jag borde ju ha hoppat i säng för länge sedan...men varför då? Jo, jag har fastnat framför datorn. Jag har surfat barnkläder, inredning och massor med annat ganska oviktigt och ointressanta saker...men skoj har det varit!

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi tog det lungt i morse, käkade frulle och myste framför tv:n. Sen klädde vi på oss och gick ner till stan. Chrille, japp han är ju ledig den här veckan, drog snowracern och jag drog vagnen med Lill i. Ärendet som drog oss till stan var att byta Loves skidor  som han fick i julklapp. Det gick finfint att byta skidorna till en längre längd!

Efter lunchen åkte vi och hälsade på min farmor och farfar. Där blev vi kvar ända till kvällen och som det alltid blir när man är där och hälsar på blev det mycket mat och fika. Fast att vi åkte därifrån klockan åtta och ungarna i vanliga fall brukar sova då eller åtminstonde vara dödströtta så somnade dom inte i bilen på väg hem...vilket betyder att de var alldeles för sockerhöga...men väl hemma efter lite välling och kvällssaga sussade de snart gott i sina sängar! Det var då som jag slog mig ner i soffan och Chrill drog ner på stan och ölade med sina polers.

Nu har jag precis ammat Lill och ska därför gå och borsta gaddarna och hoppa i säng. Imorgon blir det en tripp till Birsa, vi har nämligen en lång -att göra lista.

men fy vilket ointressant inlägg! Nu lägger jag ner!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0