-20! Trots att det är så kallt är jag svet...

img_6807 (MMS)

-20! Trots att det är så kallt är jag svettig som få .. Dagar som denna ångrar jag att vi har ungarna på ett dagis som ligger halvvägs upp på södra berget! Men vad ska man göra liksom? Chrille har bilen och ungarna vill leka med sina kompisar. Ja, det är ju bara att klä på sig och barnen varma kläder, stoppa minstingen (Lill) i liggdelen, den näst minsta (Lykke) i sittdelen och sätta storingen (Love) på snowracern. Sen tar jag ett rep som sitter på snowracern och knyter fast det runt midjan och sen är det bara att gå! Men det sägs ju att det är bra med motion..


Kommentarer
Postat av: Carro

Fantastiska du!! <3

2010-12-14 @ 12:41:37
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Annelie Ridderheim

Oj som du kämpar! Men du har ju rätt. Vad gör man inte för sina barn. Hoppas allt är bra med dig och familjen. Får passa på att önska er God jul!

2010-12-14 @ 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0