Söndag

Solen skiner men snart verkar det som att det blir mulet....kul...usch, idag är jag också less....säkerligen imorgon också...ja, kanske alldeles säkert ända fram tills att bebisen har kikat ut...kul....

Något som ska bli roligt iaf är att Love börjar på sitt nya dagis imorgon. Chrille kommer att vara med Love på hans avdelning och jag kommer att hänga med Lykke på hennes avdelning, ja det blir liksom inskolning för båda, Lykke har ju trots allt varit hemma i 3 månader! Jag oroar mig ingenting och tror att det kommer gå finfint för båda våra älskade ungar!

Idag är vi planlösa och det kanske är lika bra det...vi  skulle dock behöva dra och handla lite, typ blöjjor att ta med till Lykkes dagis. NÄr jag ändå snackar blöjjor så är Love helt blöjfri och har varit det hela sommarentill och med innan sommaren, så det är superkönt att "bara" behöva ha två blöjjbarn (när bebisen kommer). Vi har faktiskt köpt de första blöjjorna till bebisen också, vi gick på strl nr 2 rakt av då vi vet att bebisen kommer vara större än 3kg.

Jaja, nu ska jag hämta mig en nektarin och slänga ett öga på barnen som är ute och leker i sandlådan.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0