Och här ligger jag....

i soffan med sammandragningar som kommer och går. Ja, det är resultatet som blir när man ägnat förmiddagen åt till att shoppa på Birsta City!

Maken hittade det han skulle och jag fyndade, med betoning på fyndade, massor med kläder åt barnen! Det är ju galet hur billigt det är nu, nästan varje affär har börjat med halva reapriset! Grymt! Så det blev två par jeans till Love, två klänningar och tröjjor till Lykke, en body (omlott),  pyjamas och overall, till bebben!

Barnen somnade i bilen på väg hem så de ligger och sussar gott nu. Jag städade undan i morse så jag kan med gott samvete ligga kvar här och känna på sammandragningarna som titt som tätt dyker upp.

I eftermiddag ska vi lämna av barnen hos Christians föräldrar, japp, vi tar och lämnar de där så att vi kan få käka en mysmiddag på tu man hand. Vi har inte valt ställe än men det lutar åt Skatan eller Lörudden.

NU ska jag vila!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0