Max 3 veckor kvar!

Japp, max 3 veckor kvar innan vi har bebisen hos oss! Har vi inte fått bebisen om 7 dagar, beräknat födelsedatum, så blir jag ju igångsatt senast 14 dagar efter, så vad var det vi sa....gilla läget helt enkelt för förr eller senare så kommer ju bebisen!

Det gick bra hos BM igår. Trycket hade lagt sig och det var mindre äggvita i urinet, såå skönt! Men jag är forftarande ordinerad att ta det lugnt och vila mycket....men hur tråkigt är inte det då?! Jag vill ju hitta på saker för då går tiden mycket fortare, men samtidigt så känner jag ju faktiskt hur stor och tung jag är så jag tar det ganska lugnt i alla fall.

Kidsen är på dagis och jag sitter här i soffan och lyssnar på Oskar Linnros och surfar. Jag ska, när jag skrivit färdigt detta, ta och plocka undan efter morgonens frukost. Sen skulle jag behöva gå eller åka ner till stan för att köpa ett nytt, vårt gamla har gått sönder, regnskydd till vår Urban Jungle dubbelvagn. Undra om jag ska ta mig en prommis eller vara lat och ta bilen....för om jag går kanske det påskyndar förlossingen men samtidigt kan jag ju bli jäkligt trött och få ont i ryggen också utan att det kommer något barn....

Nu, plocka lite!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ta bilen! Min bm sa till mig att oftast blir man bara trött och slut av att hålla på härja runt UTAN att sätta igång något så bättre att vila och vara "pigg" när det är dags. Så det så ;)

2010-08-27 @ 11:06:00
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0