Lurig

Det är minsann en lurig liten bebis i min mage som ständigt spelar mig många spratt! Idag har jag trott, minst vid två tillfällen, att det varit på g. När jag precis börjat tänka att "shit nu gäller det" så har det avtagit. Jag tänker att det kommer bli lite som historien som pojken och vargen. Ja, pojken lurar ju samhället att vargen kommer osv och till slut när vargen verkligen kommer så är det ingen som tror på honom. Precis så känns det för mig nu. Bebisen lurar mig, jag går på det och så slutar det. Detta kommer ju medföra att jag tillslut, när det äntligen är dags, bara kommer ignorera signalerna och härda ut, vilket i sin tur medför att jag då tillslut kommer föda ungen här hemma på golvet framför tv:n eller nåt!

Just nu tvättar jag, japp jag tog en tvätttid och tänkte köra allt som finns att tvätta! Jag tänkte även renbädda sängen och till och med tvätta undermadrasserna! Ja, jag måste ju ha något annat att göra än att sitta framför tv:n och bli lurad gång på gång....

Svettas gör jag också!

Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0