Less

Det ordet få beskriva mig idag...för det är precis vad jag är. Jag är less på att vara gravid, på att vädret suger, på att bo i lägenhet, på att jag inte orkar eller vill göra någonting! Jag ligger således här i soffan och gör, just ingenting. Jag bara väntar på att bättre tider ska komma....hm...

Alltså jag har ju inte legat i soffan hela dagen lång för vi har faktiskt varit på Selånger Marknad en stund. Men fy, vi var inte där i många minuter. Love och Lykke fick varsin godisrem, är det lördag så är det lördag. Sen gick vi en stund och kikade vad knallarna hade att erbjuda, men det blev inte många stånd då det bara är massa skräp. Vi kikade in karusellerna också, men herregud säger jag bara. Vid varenda karusell står den som sköter om karusellen och röker och ser allmänt uttråkad ut. Aldrig, att mina barn skulle få åka något där!

"NÄe, det här är absolut sista året jag besöker marknaden" - Katarina 29 år, surast i stan!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan inte hålla mig för skratt när jag läser. För det låter som att det är jag som pratar... hehe! Känner exakt som dig! Puh! Men snart vänder det ;) Kram!

2010-08-22 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0