Gav upp

Efter ett antal snurrande varv, hit och dit,  i sängen gav jag upp och gick upp. Nu sitter jag således här och äter en skål med fil, musli och banan. Ja, jag sitter här och gör ingenting, är lite småförbannad, slösurfar och väntar på att Love eller Lykke ska vakna...kanske ska jag börja med att sortera lite småkläder? Någon gång måste jag ju ta tag i det där med sortering och tvättning. Det skulle ju inte skada om jag packade bb-väskan heller, ja då slipper jag ju tänka på det när det väl är dags.

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Jag vet att jag ska ner på stan en sväng och byta en pyjamas som Chrille köpte till Love igår, ja den var en storlek för liten. Kanske, alldeles säkert, drar jag ett varv i stadens affärer också, kanske, alldeles säkert, fyndar jag ännu mera kläder. Jag skulle faktiskt behöva några amningsvänliga plagg till mig själv....jaja, vi får väl se.

God, jävla, morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0