För första gången....

För första gången denna graviditet la jag mig tillsammans med barnen och sov lunch idag. Jag börjar bli så trött, så trött nu och det är ju förståeligt, herregud, jag går ju in i vecka 37 idag!

Imorse kom Love in till mig runt sju, jag gick upp och fixade välling som han drack i sängen. När han var färdig myste vi och han sa så fina saker till mig. -Mamma du är så fin och jag tycker om dig så mycket! Jag blir faktiskt lite tårögd nu när jag tänker tillbaks. Iaf, när vi hade myst färdigt ville han upp och se barntv och jag gick tillbaks till sängen och la mig och sov till klockan var runt halv nio. Då gick jag upp och några minuter senare vaknade Lykke aka sömntutan Jansson!

Dagen har spenderats ute hos min mor och far. Vi har promenerat till affären och köpt lördagsgodis och Love cyklade såklat hela vägen. Vi har även varit på kalas för Arvid som fyllde 2år idag. Vi käkade god tårta och barnen lekte. Sen ville såklart Love sova över hos mamma och pappa så jag och Lykke har tvättat en tvätt, dammsugit och busat massor! Hon är såå busig på kvällskvisten!

Nu är det inte långt kvar innan Chrill kommer hem och jag längtar såå mycket! Därför går jag och lägger mig nu.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0