En pigg och en morgontrött

Love har varit vaken sen sju och Lykke sover fortfarande....hm....varför fick vi inte två morgontröttisar?! Jaja, när man är uppe tidigt så får man ju iaf mycket gjort. Eftersom att Christian kände sig pigg, eller han klev iaf upp, och lämnade mig kvar sovandes, så de tagit tag i och tvättat lite.

Jag har nu käkat frulle och ska hoppa in i duschen sen ska jag väcka Lykkegumman, eller förresten hon vaknade nog nu hördes det som.

Solen skiner idag och det verkar som att det blir en fin dag. Vi har dock några ärenden som måste fixas innan Christian drar till Barcelona. En liten tripp till birsta för att handla både mat, medicin och några smågrejjer till Chrill.

Nu ska jag gå och säga godmorgon till min lilla lilla Lykke!

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0