Dags att sova lite

Ja, eftersom att alla andra i familjen ligger och sover lunch tänkte jag också göra detsamma nu. Jag känner dock inte för att trängas med dom i dubbelsängen så jag lägger mig här i soffan och sover istället.


Det blev ett kort inlägg men också bara för att visa att vi inte är på BB, ja det är ju många som undrar och är nyfikna och ringer, sms:ar stup i kvarten. Men om och när vi åker in så har jag ju iphonen med mig så ett litet inlägg ska jag väl kunna pussla ihop mellan värkarna....dvs om jag hinner då förstås!

Söndag, ja imorgon, skulle vara en fin dag att föda barn på, bra då säger vi det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men då syns vi i morrn då som vi sagt ... haha!

2010-08-28 @ 20:26:47
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0