Äntligen!

Nu, äntligen, har jag tagit tag i projekt "tvätta bebiskläder".Den första maskinen är färdig och väntar på att hängas upp och jag tror att jag väntar med att tvätta de andra två...jag tar nog en om dagen....herregud, annars kanske bebisen får för sig att komma, så en maskin om dagen blir det!

Idag har det regnat nåt så jävulskt, iaf på förmiddagen. Jag och barnen har således hållt oss inne. Vi fick även besök av P och W, det var roligt tyckte både jag och barnen. Efter lite lek var det dags att säga hejdå och börja fixa lunch för att sedan hoppa i säng och sova lite. Jag låg faktiskt och vilade en stund jag med men nu sitter jag här och myser. Barnen kommer nog vakna vilken sekund som helst och då är det mellis, påklädning och packning som gäller. Japp, Love ska sova hos mormor och morfar inatt. Love har poängterat ett antal gånger för Lykke att hon inte får sova hos mormor och morfar för det ska han göra själv, men en annan gång kan de sova där tillsammans.

Chrille lämnade hemmet 05:30 i morse för att börja sin resa till Spanien. Love vaknade såklart och jag var lite orolig där ett tag att jag kanske skulle vara tvungen att kliva upp med honom då, men lyckligtvis somnade vi om och sov ända till klockan 09:00!! Lyx!!

Chrille ringde för en stund sen och då skulle de boarda så han ville ringa och säga några väl valda ord, Chrisitan är flygrädd, utifall något skulle hända med planet....min fina fina man!

Näpp, bäst att öppna dörren in till ungarna, de kan ju inte få sova huur länge som helst!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0