26 dagar kvar till beräknad förlossning

Okej, om ca 30 minuter landar Christian på Arlanda. Detta betyder att så fort han landat, hämtat bagaget och satt sig på tåget hem kan bebisen få komma. Japp, jag känner mig redo nu, jag är alldeles på tok för tung och trött nu!

Jag ska till BM i morgon och ta prover och lyssna på bebbens hjärta och hela familjen ska med. Alltså när jag väntade Love hängde Chrill med på vart enda besök till och med amningskursen. NÄr jag väntade Lykke följde han inte med en endaste gång och så har det även varit denna gång, visst är det konstigt hur det blir liksom.

Jo, jag har ju käkat surströmming hemma hos min mormor och morfar idag och förhoppningsvis kanske det sätter igång det hela....hm...man kan ju alltid hoppas....

Nåja, nu ska jag hänga upp tvätten som precis blivit klar.

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0