Sjuka barn och hormoner

Barnen blev sjuka. Båda har feber och är snoriga, Lykke med grönsnor och Love med genomskinligt och rinnigt. Love har även en väldans hosta som plågar honom! . Detta betyder att jag måste vara hemma från praktiken imorgon, ja Chrille jobbar likaså våra föräldrar, så jag stannar hemma. Men det är ju så när man har  barn, man kan ju inte rå för att de blir sjuka. Vill min handledare att jag ska komma in nästa vecka för att jobba igen, så gör jag mer än gärna det, det är sjukt kul ska ni veta, jag trivs som fisken i vattnet!

Annars så spökar hormonerna  i mig nu. Jag är så himla k ä n s l i g! Gråter en skvätt lite nu och då. Men mest för att jag tycker att det är så orättvist, orättvist att Christian ska ha ont, ja är det inte det ena så är det det andra. Äter han en medicin så får han äta en annan medicin för att lindra biverkningarna från den första medicinen osv...han förtjänar att få må bra nu, han har varit med om tillräckligt! Det är jobbigt att se sin älskade ha ont! Så jag gråter vilket gör att det ibland, kanske inte alltid, känns en aning bättre, oftast gör jag det i smyg för hur kul är det att gråta inför andra...

Nu ska jag ta och borsta gaddarna, bäst att komma i säng i tid eftersom att nätterna är ganska oroliga just nu. Så godnatt!

Kärlek i Paris 2007!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0