Sovmorgon

Som rubriken lyder så tar visst grabbarna i huset sovmorgon idag. Klockan är snart halv nio och de verkar inte ha en tillstymmelse till att vakna. Jag och Lykke har varit uppe i snart en och en halvtimma, så jag skulle mer än gärna krypa ner i sängen och mysa ner mig några minuter nu...men jag får väl vänta och vad gör det om hundra år liksom...JO, jag kan ju kräva att det är jag som får sova ut imorgon vetja! Eftersom att vi ska på kalas ikväll och säkerligen kommer att komma hem sent så tycker jag att det låter som en toppenidé, ja, att jag ska få sova ut imorogn alltså!

Lykke har precis pulat i sig lite chipsrester som hon hittade på mattan och nu håller hon på att ska klättra upp i soffan, alltså hon är verkligen världens klätterfia! Annars rullar det på, man kan även börja ana små små risgryn uppe i hennes mun nu, så om några dagar har hon säkerligen två framtänder också. Stora stora tjejjen! Tänk att hon också ska bli lika stor som Love...det gäller att ta tillvara på småbarnstiden!

Idag ska vi åka till Christians föräldrar. Christians faster och hans kusin + barn ska komma och hälsa på, vi har aldrig träffat de förr så det ska bli skoj!

Äsch, jag måste nog börja göra mig iordning då jag tänkte hänga på låset när stan öppnar...har lite småfix att ordna inför ikväll och kvällens fest!

Men godmorgon säger vi!



Morgonmys den 5/9-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0