Lykke går med gåvagn!

Jag håller på att försöka lägga upp en liten filmsnutt när Lykke går med gåvagnen för första gången. Vi blev superpaff när hon huxflux började gå med den. Vi hade ju bara några dagar innan testat den, men då var hon inte alls intresserad eller hon liksom kopplade inte ihop att hon skulle hålla i sig och gå samtidigt. Men nu fattar hon vinken och tycker dessutom att det är superkul!

Notera Lykkes ljud när ni ser filmen, hon är så stolt att hon har börjat med ett nytt ljud, hööö, säger hon och ser så stolt ut! Vår fina Lykkepiga!




Nu har även skolan börjat för mig. Det är kul, än så länge iaf...närå, den här utbildningen passar mig som handen i handsken! Jag är fortfarande så motvierad och känner att jag gjort det rätta valet. Ikväll har jag således ägnat mig åt att läsa kurslitteratur, Omvårdnadens etik, spännande!

Imorgon och på fredag är det egna studier, så det blir till att sitta hemma och plugga. Eller förresten jag kanske tar en sväng förbi skolan för att sitta och läsa,ostört, i några timmar istället. Love är hemma från dagis pga snorig näsa och lite lätt feber, eller han är feberfri nu men det blir inge mer dagis för honom denna vecka. Jag skulle även vilja åka förbi Eriks imorogn också....hm....

Just nu längtar jag tills på lördag. Då ska jag och Chrill på vuxenfest, japp utan barn! Min mami och papi ska vara barnvakt och det känns så sjukt kul att få gå ut tillsammans, lyxigt faktistk! Undra sa flundra vad man ska ha på sig bara......



Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Men Lykke är verkligen sjukt snabb på att lära sej nya saker!Underbara ungar ni har! HELT rätt att lämna till mormor och morfar och ha lite "vuxentid" tillsammans =) Passar inte outfiten som du shoppade till Sthlm? Riktigt schysst med lila leggings till! Kram!

2009-09-03 @ 13:53:38
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0