Snabbis

Det blev en snabbis på stan. Lykke somnade när jag gick ner och sov hela tiden under shoppingen och dagishämtningen och vaknade inte förrens vi var hemma och Love käkat sitt mellis, lovely!

Eftersom att det rådde lite tidsbrist så hann jag inte "gå igenom" alla affärer jag tänkt utan det blev några stopp bara. Visst inhandlades det llite smått och gott iaf, bla en tröja till Love, en klänning och byxor till Lykke samt ett linne och en klänning till mig, nice!

Nu sitter vi och chillar framför tv:n och varvar ner lite. Jag fick förfrågan av Chrill vart vi skulle dra någonstans? Dra någonstans?! Jo, han ville visst sitta hemma och jobba ostört så vi åker en sväng till min mor och far och hälsar på. Kruxet är nu bara om vi ska käka middag hemma först eller omvi ska käka middag där? Jag tyckte nämligen inte att de skulle äta så god mat....men å andra sidan så finns det inte så mycket mat att laga middag för här hemma heller....så jag vette sjutton hur utgången blir.

Mammas godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0