Potta

Jo, numera så kissar Love på pottan då vi tar fram den och tränar. Han liksom sätter sig på den och tar i allt vad han kan för att klämma ut lite kiss. Sen kommer det bästa, nämligen att bära pottan till badrummet och tömma ut kisset i toaletten för att sedan spola. Det är en duktig och lycklig liten Love som gör allt detta. Och snacka om att vi är stolta föräldrar. Kanske blir han blöjfri, på dagarna iaf, när sommaren är över iaf....det skulle ju vara väldigt skönt! Nåja, övning ger ju färdighet bara intresset finns där vilket jag tror att det gör nu. Vi får väl se hur länge det bara bara....

Nu när vi varit inne så är han ju ganske understimulerad om jag säger så. Igårkväll ville han stå och diska inne i köket så Chrill ställde honom på stolen och satte på kranen, jag satt i vardagsrummet och surfade och Chrill i sovrummet.Jag hör hur Love sjunger och verkar ha kul i köket, så jag surfar vidare tills jag börjar känna mig i behov av att gå på toaletten, jag slänger ett litet öga på Love när jag passerar köket på väg till toaletten. Vet ni vad jag möts av?!=! Jo, VATTEN på typ hela köksgolvet och en Love som står med ett glas och tar vatten från kranen och häller ut på golvet, jag skriker till Christian att komma fort varpå Love bara skrattar, tror ni man blir matt då eller....varför döpte vi honom inte till Emil för....om jag vore som Emils mamma, och förde bok över alla hans hyss så skulle min första bok vara full nu....min busiga lilla pojke, men ack som jag älskar honom!

Nu, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0