Lykke är vaken!

Jippi, äntligen händer det något, Lykke vaknade precis! Och gissa om vi har busat! Nu väntar vi bara på att storebror ska vakna så vi kan gå ut, i det gråmula vädret, och busa! Har vi tur kanske vi får med oss daddy också, men bara kanske eftersom att han håller på att knyta ihop säcken på sitt x-jobb.

Detta möttes jag iaf av när jag skulle ta upp min älskade lilla skatt:

Världens gladaste gosprupp som höll på att riva sängen

Men vilken liten goding till dotter man har då och visst syns det på kinderna att hon är lik sin mor!

Nu ska jag ta och klä på mig, yes, jag sitter fortfarande i morgonrocken, men är det "helg" så är det!


Piis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0