Middag

Nu har vi precis käkat middag som idag bestod av stekt falukorv och hemmagjort mos, mumma tyckte Love!

Idag har vi återigen varit på dagis. Vi hoppas innerligt att vi hinner gå längre än 4 dagar nu, så att inskolningen kan bli färdig någon gång. Målet denna vecka är att lämna Love på torsdag eller fredag, beroende på hur det går, för att gå en hel dag, alltså mellan 9-14. Jag tror inte det kommer bli några större problem då det gick toppenbra idag! Visst kommer det säkert komma några tårar precis när vi ska gå men det går ju över snabbt har jag märkt på de andra barnen som gråter när deras föräldrar lämnar, så jag är inte orolig. Och skulle det nu inte gå bra så tar det ju två minuter för mig att gå och hämta honom.

På fredag är det BVC som gäller för mig och Lykke. Japp, hon ska få sin 3-månaders spruta, äntligen kanske man ska säga. Vi har ju varit så sjuka så vi har skjutit på det hela tiden,men nu så blir det av. Detta kanske inte ärnågot att hurra för egentligen, för hon lär ju få feber och bli dålig, men men, det måste ju bli av nån gång!

Nu, ska vi,jag Love och Lykke, klä på oss för att hämta Sigge och sen åka till mina föräldrar. Chrille ska gå på hockey så då passar vi på att åka och mysa lite med Loves, Lykkes och Sigges mormor och morfar!

Ja, vi säger väl så!
Tjing!

Nappkungen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0